Charlotte a kezdeti felé mutatott utálatról

Mint ahogyan a legtöbb pankrátornak, magának Ric Flair lányának, Charlotte Flair-nek sem igazán fényesen indult a karrierje. Természetesen neki sem esett túl jól hogy utálták, amiről részletesebben beszélt az Ottawa Citizennek adott interjúban:

Amikor debütáltam a Main Rosterben, utáltak az emberek. Folyamatosan fújoltak, és a közösségi média sem fogta vissza magát. Valami olyasmikat írtak, hogy “Csak azért van ott, mert Ric Flair lánya.” én meg “Miért nem kedvel engem senki?”. Ez eléggé rosszul érintett. Egy fontos döntést kellett meghoznom, majd az embereknek megmutatni, hogy valóban az vagyok, akinek gondoltak. “Igen, én vagyok Ric Flair lánya, a játszma legpiszkosabb résztvevője, kiváltságaim vannak, és anélkül jutottam el ide, hogy bármit is tettem volna.” Most már tudom hogyan kell ebből hasznot húzni. Mondjuk ez inkább arról szól, hogy tudd, csak egy szerepet játszol.

Az interjúból van még kettő említésre méltó részlet, amelyek fölött nem érdemes elsiklani: hogyan érzi magát face karakterként, és hogy mennyire motiváló az, hogy Ric Flair lánya.

Mióta face vagyok, minden energiámat arra fordítom, hogy a valaha volt legjobb face legyek. A komfortzónám, és amikor leginkább otthonosan érzem magam, az természetesen az, ha heel vagyok. A karakteremnek ugyan annak kellene maradnia, és az emberek vagy kedvelnék, vagy nem. Leginkább azon múlik a dolog, hogy hű maradjak a karakteremhez attól függetlenül, melyik oldalt képviselem. Heelként jobban érzem magam, de mindent beleadok a face karakterbe.

Milyen Ric Flair lányának lenni:

Ez motivált és hajtott engem, hogy egyre jobbá váljak napról-napra. Csak gondoljunk bele abba, hogy mekkora ikon Ő, ha nem lett volna Ric Flair, milyen lenne néhány előadó manapság. Elképesztő érzés, hogy a kisgyerekek miattam “woooo”-znak, a szüleik pedig az édesapám miatt.

Reklámok

Charlotte a kezdeti felé mutatott utálatról” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény?

