16 comments on “*SPOILER* Kurt Angle bejelentése

  1. Én nem voltam elájulva a bejelentéstől sőt inkább számomra kínos volt a jelenet, hogy Jordan, Angle elveszett fia. Hónapok óta meccse nem volt tv-s adáson, most meg hirtelen megjelenik a Rawn ami akkor az Alpha végét is jelenti és az NXT-ből felhozott csapatok 1 évet se éltek túl, de ezek szerint Jordannel most akkor számolni kell. Én azon se csodálkoznék, hogyha továbbra is fúrná valaki Anglet és reményeim szerint összejönne a SummerSlamre a HHH vs Angle meccs.

    Kedvelés

    • persze hogy nincs:)
      story az egész, de ennek ellenére a story szerint Jason Jordanra mostantól úgy fognak hivatkozni, mint Kurt Angle fiára

      Kedvelés

  2. Ez tényleg meglepetés volt! Én, teljesen másra számítottam de ettől függetlenül még mindig összejöhet Hunter Vs Angle ha valahogy belecsempészik a fiát.

    Kedvelés

  3. Ezzel kinyírtak egy újabb sd tag teamet…
    Akkor kik is maradtak?
    Csak usoék a new day akik említésre méltók..
    De nézzük a jó oldalát.
    Amikor először megláttam Jasont mindjárt Kurt Angle ugrott be.
    A kinézete, az öltözködése, az ereje, az ankle lock, az olympic slam, nameg a suplexek.
    Így hogy a story szerint ő lett a legendás Kurt Angle fia fényes jövő állhat előtte, idővel akár universal bajnok is lehet, ha jól felépítik.

    Kedvelés

      • És miért is? Azért mert más a bőre színe? Ha megvan tehetség és az ami kell akkor miért ne? Elég antiszemita vagy ugye tudsz róla? Utálom az ilyeneket.

        Kedvelés

        • Mielőtt írsz, tájékozódj.:D egyébként Vince Mcmahon sem szívleli a feketéket, ezért mondtam h sose lesz bajnok.

          Kedvelés

          • azok után, hogy Jinder wwe bajnok lett, Jason is simán lehet uni bajnok
            Persze tudom India meg a terjeszkedés, de Jasonben sokan tényleg a fiatal Kurt Anglet látják, aki még nem tárta ki a szárnyait.
            Attól mert más a bőrszíne még lehet bajnok, ráadásul jól reagálnak rá + nemhiszem, hogy Vince papa tényleg rasszista lenne, bár tavaly volt az a kis balhé Tutussal, szóval nemtudom, de ha jót tenne az üzletnek, akkor bármi lehet.

            Kedvelés

    • én az SD-be raktam volna. Nekem kicsit gáz,hogy a fia alatta dolgozik….Csak hogy ne lehessen belekötni, de gondolom ez meg újabb szálakat hozhat a történetbe…

      Kedvelés

Vélemény?

