Daniel Bryan véleménye a “mai” WWE-ről

Daniel Bryan az NBCSports.com-nak adott egy interjút, melyben megkérdezték, hogy mit gondol a napjaink WWE-jéről:

Úgy gondolom, hogy az előadásmód megváltoztatása teljes mértékben szükséges. A mód, ahogyan előadjuk a szupersztárjainkat szerintem módosításra szorul. Néhány éve még az volt a gondolatmenet, hogy a lehető legtöbb élő dolgot csináljanak. Mint ahogyan például a UFC-ben is van, a legmegnyerőbb dolgok a backstage-ben történtek, hiszen azok mutatják meg igazán a személyiségüket. Remek harcokat láthatunk ahol az emberek azért vannak megőrülve, mert azok is, viszont vannak olyan harcosok, akikkel törődnek az emberek.

Az egyik olyan dolog, amivel igazán meggyőztem az embereket, az az, hogy több szemszögből is láthatták a személyiségem , amit azzal értem el, hogy a WWE-n belül többféle dolgot csináltam. Ehhez megfelelő eszköz lenne az, ha a rajongók látnák az előadókon lévő frusztráltságot és az élményeiket, mindezeket backstage jeleneteken belül bemutatva. Erre remek példa volt például az NXT-ben lévő friss apa, Roderick Strong.

Amíg nem voltam itt, a Fashion Police tett néhány igazán szórakoztató dolgot. Nem azt mondom hogy szükség van még több ilyesmire, de ez segített a rajongókkal megismertetni a személyiségüket.

Azt hiszem a SmackDown Live egyik legnagyobb bukása az American Alpha volt. Nagyon jók, és az NXT-ben azoknak a kis vicces interjúknak hála az emberek melléjük álltak. Tudták hogy ki az a Chad Gable, és ki az a Jason Jordan. Több ilyesmit szeretnék csinálni.

A küzdősportokban a személyiségek vonzzák a nézőket. A Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao az egyik legrosszabb box meccs volt amit valaha láttam, mégis milliók nézték a résztvevők miatt.

A dinamikusság, és a személyiség kiemelése olyasféle változások, amelyekre mihamarabb szükség van. Viszont arról halvány fogalmam sincs, hogyan kellene csinálni. Ha bárkinek is megvan a válasza arra, hogy hogyan kell a lehető legjobban megmutatni a személyiségeket a mai televíziózásban, az dollármilliókat keresne, de az nem én vagyok.

Reklámok

Vélemény?

