4 comments on “A WWE elhúzta a mézesmadzagot a rajongók előtt: Undertaker visszatérhet?

  1. Csípőműtéttel a háta mögött biztos vagyok benne, hogy nem fog hétfőn visszatérni, borzasztó nézettségi hétfői adatok miatt most mindent megpróbálnak bevetni. Szerintem Rollins promoja és ez a kép is az új WWE gameről fog szólni amit általában tényleg ilyen nyár elején szoktak elrajtoltatni. Messze még a SummerSlam, de szerintem Takert nem lehet olyan formába hozni, hogy esetleg egy triple threatet is bevállaljon.

    Kedvelés

  2. én szeretem Takert meg minden és minden meccsét megnéztem de be kéne már fejeznie karrierjét és szerintem csak egy kacsa hogy néző csalogató legyen de ha már ezt meglebegtetik akkor nagyon sz@r lehet a helyzet.
    Az ő ideje már lejárt akármennyire is szeretem azt amit ringbe művel mellesleg ha ezzel próbálja növelni nézettségét wwe és csak komolyan hazugság akkor eléggé nagy rohadékok.
    Mindenesetre tiszteletem Takernek és remélem jobban van és nem tér már vissza az ő érdekébe.

    Kedvelés

Vélemény?

