John Cena reagált a hiedelemre, miszerint elássa a tehetségeket

Jó ideje egy olyasféle negatív visszhang kering John Cena körül, mely szerint “elássa” az ellenfeleit: elveszi tőlük a győzelmeket, a bajnoki címeket, a lehetőséget a kitörésre. A The Wrap-nek adott interjújában végre megnyílt a dologról:

Ha visszatekintünk az eddigi WWE-s karrieremre, még sosem kértem, és nem is fogom kérni senkitől sem azt, hogy tartsa vissza, amit gondol. Úgy hiszem, hogy egy elég erős “túlélős” környezetben vagyunk. Szerintem az emberek néha elfelejtik a WWE-s történelmemet, és azt is, hogy mindent ki kellett érdemelnem. Van egy olyan egészen túlnyomó felfogás, hogy védve, valamint kényeztetve vagyok. Ez nem is lehetne annyira távol az igazságtól, mint amennyire van.

Minden egyes ellenfelemnek megadom a lehetőséget, hogy őszintén beszéljenek, és ha esetleg nem esne le nekik, hogy azt mondhatnak amit akarnak, a tudtukra adom – persze amellett, hogy én is ugyanígy teszek majd. Ez a dolog túlságosan is figyelmen kívül van hagyva.

Abban hiszek, hogy minden egyes történetben és meccsen a legjobbat kell adni magamból. Ha a képességeim nem elég jók, akkor itt az ideje hátralépni egyet. Csupán annyin múlik az egész, hogy higgyek magamban, és a szívemből beszéljek. Véleményem szerint néha van valami, ami hiányzik a WWE sztorijaiból. Ez pedig nem más, mint az őszinteség és a bátorság.

Ez az oka annak, amiért megkaptam a “fiatal tehetségeket elásó” címet. Megengedem nekik, hogy azt csináljanak velem, amit akarnak, majd ha végeztek, már nem annyira motiváltak többé. Ez nem azért van, mert én elsüllyesztem a hajójukat, hanem mert nem tudják többet hozni az elit szintet. Én meg eközben már a következő embernél tartok, akinek azt mondom, hogy “Legyél velem a lehető legőszintébb, és én is az leszek veled.”. Mindez azért történik, mert ezt a hozzáállást nem használják másnál, csak nálam.

John Cena 4 hét múlva, július 4-én visszatér a SmackDown-ra. Viszont jogosan merül fel a kérdés: vajon mi lehet a célja? Erre a lehetséges választ már egy korábbi cikkünkben kiveséztük, és valljuk be őszintén, más lehetőség nem is nagyon van számára, mint az ott leírtak.

Reklámok

John Cena reagált a hiedelemre, miszerint elássa a tehetségeket” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény?

