Chris Jericho a part-timerekről és az előző futása végéről

Chris Jericho az elmúlt néhány napban több, egymástól független interjút adott, amelyekből kiemelnénk két fontosabb dolgot. Az elsőben – amit az Uproxx magazinnak adott – azt árulta el, hogy mikor kezdte azt érezni, ideje véget vetni a jelenlegi futásának:

… Mint ahogyan már korábban is említettem, akkor tudtam, hogy eljött az ideje, mikor eljutottam egy bizonyos szintre. A face turnöm csak egy löket volt, és igazából az embernek itt kezdenek el megjelenni a problémák sorra egymás után. Ha nem vagy John Cena és nyersz övet, akkor szépen lassan elkezdesz leesni azon a bizonyos ranglétrán.

Ez [a face turn] természetesen nem működött volna velem, a Jericho karakteremmel. Mindig jobb voltam heelként.

Tehát ez alapján az is kikövetkeztethető, hogyha esetleg visszatér, akkor semmiképp sem face-ként, hiszen úgy nem érzi jól magát a bőrében. Ha már a visszatérésnél tartunk: megkérdezték Chris-t arról is, hogy mi a véleménye a WrestleManián megjelenő part-timerekről, és hogy ő valaha fogja-e követni ezt az utat:

Nem, nem fogom, hiszen ezt nem így kell csinálni. Ha ott vagy, akkor az oda vezető úton is ott kell lenned. Így segíthetsz a fiataloknak fejlődni. Így váltam jobbá. Az elmúlt egy évben én is sokkal jobbá váltam miközben a fiatalabbakkal dolgoztam, akik még tőlem is tanultak. Szükségük van erre. Remek év volt ez egy igazán nagyszerű társasággal és rengeteg mókával. Legalább annyit szórakoztam a ringen kívül, mint azon belül. 2015-ben mindössze live eventeken szerepeltem, egyáltalán nem volt TV-s szereplésem. Ez olyan, mintha az anti-Brock Lesnar lennék. Igazából azzal sem lenne problémám, ha ezt csinálnám. Talán már sosem fogok a TV-ben szerepelni, csak a live eventeken.

Reklámok

Vélemény?

