Undertaker elmesélte, hogyan került be a pankráció világába

Undertaker a mai napon a Texas Longhorns nevű amerikai futball csapatnál állt meg egy kis időre, hogy egy rövid bemutatkozást követően elmesélje a karrierjéhez vezető útját.

Közép- és főiskolában kosárlabdázott, majd egy kis idő után elég nagy figyelmet kapott a tengerentúlról. Elkezdett edzeni, hogy egy kicsit növelje a testméretét és hivatásos szinten űzhesse a kosárlabdázást, ám ekkor találkozott valakivel, aki a pankráció felé terelte. Döntenie kellett, és nagyon úgy tűnik – legalábbis a számunkra biztosan – hogy a helyes döntést hozta.

Nagyon kompetitív (értsd: nagy a versengés) terep az egész, és mivel gyerekként hatalmas pankráció rajongó voltam, elkezdtem gondolkodni a dolgon és követni az eseményeket. Úgy álltam a dologhoz, hogy nem sok olyan 203 cm-es ember van, aki tud is mozogni a ringben. Folyamatosan ezen járt az agyam, próbáltam dönteni. (…)

Végül az öcsémhez fordultam tanácsért, aki következő sorokat mondta: “Az életed saját magadért kell élned mivel te leszel az, aki az egész életedben a döntéseket hozza.” Mindössze ennyire volt szükségem. Ott hagytam az iskolát, majd a szenvedélyem, a célom után indultam: elkezdtem pankrátornak edzeni.”

Ezen tanácsot szem előtt tartva Undertaker megindult a pankrátorrá váláshoz vezető úton. 20 évesen még lakókocsiban élt, és bárokban szedett szét verekedő embereket. Mint ahogyan a legtöbb feltörekvő pankrátor akkoriban, ő is a jó öreg Dallas Sportatoriumba járt. 8 hónapig minden szerdán látogatta a ma már nem működő pankráció mennyországot mindenféle előrehaladás nélkül.

Néztem, ahogy elhaladnak mellettem [a pankrátorok], tudomást sem vettek rólam, és egyáltalán hozzám sem szóltak.

Ez egészen addig így ment, amíg nem futott össze Fritz Von Erich-kel, a Von Erich család ősatyjával, aki meglátta benne a jövőbeli szupersztárt. Von Erich-é volt a WCCW (World Class Championship Wrestling) Texasban, ahol olyan nevek is jártak, mint Rick Rude, vagy éppen a Fabulous Freebirds. Ennek ellenére nem Undertaker testfelépítése, vagy a múltja volt az, aminek köszönheti, hogy Fritz szemet vetett rá: az arca volt az, ami megadta neki a löketet a pankráció világába.

Hiába csaptak szinte minden ajtót az arcomba ekkortájt, jó helyen voltam a jó időben és a kitartásom kifizetődött. Tulajdonképpen annak köszönhetem az indulást, hogy úgy néztem ki mint az idősebb fia (akit elveszített), és ő megindított az utamon.

Összességében elmondhatjuk, hogy Undertakernek korántsem volt könnyű a kezdet, és annak ellenére, hogy nehézkesen indult számára a dolog, egy rendkívülien tiszteletreméltó, legendás karriert futott be.

Reklámok

Undertaker elmesélte, hogyan került be a pankráció világába” bejegyzéshez ozzászólás

  1. “”Tulajdonképpen annak köszönhetem az indulást, hogy úgy néztem ki mint az idősebb fia (akit elveszített), és ő megindított az utamon.”””
    Így tényleg “The UNDERTAKER”
    Persze a legnagyobb tisztelettel.

    Kedvelés

  2. Láttam tévében anno gyerekként a debütálását élőben. A bátyámmal fentmaradtunk megnézni az akkor még WWF-et talán még valami szemcsés műholdas csatornán, és az SS-en ő jött be meglepetés emberként. A meccsre már nem is emlékszem, csak a hangulatára, ami kb a mai napig megvan, ha bejön a ringbe.

    Nekem Bret Hart talán az all time legnagyobb kedvencem, de Taker a legnagyobb.

    Kedvelés

Vélemény?

