Sasha Banks megszólalt a házasságáról

Sasha Banks eddig a nyilvánosság előtt sosem beszélt a házasságáról, viszont nem rég megtörte a csendet. Sasha Lilian Garcia podcast-jében adott egy interjút, amelyben legelőször nyíltan beszél a házasságáról, és hogy eddig miért nem mondott róla soha semmit.

Sasha, Sarath Tonhoz ment feleségül, vagy ahogyan a legtöbben ismerik, Mikazehez. 2016 augusztus 4-én házasodtak össze, és az oka annak, amiért ezt a lehető legnagyobb titokban próbálta tartani, az az, hogy látta, miket írnak Mikazeról Twitteren: sokan dobálóztak azzal, hogy túl csúnya hozzá, nem lenne szabad vele lennie.

Az interjú erre vonatkozó része a következőképen hangzik:

Oké, tudod mit? Igen, elmondom. Te vagy az első akinek mondok róla bármit is. Házas vagyok. Azért titkolóztam, mert a rajongók néha igen őrültek tudnak lenni. Láttam hogy miket írtak neki Twitteren, és nagyon nem tetszett nekem. Ha bárki is azt mondja rá, hogy csúnya, vagy hogy nem kellene vele lennem, akkor az engem is bánt.

A pankráció “keménymagja” persze nagyon jól tudta hogy már jó ideje tartós, működő kapcsolatban vannak, és több képen is látható volt rajta a jegygyűrű, szóval az már teljesen más kérdés, hogy mennyire sikerült Sashának a titkolózás.

 

Reklámok

Sasha Banks megszólalt a házasságáról” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Egyébként ezek a Lilian Garcia féle podcast-ek tökre bejönnek nekem, pont kb három-négy napja találtam rájuk az interneten és mondanom sem kell STSA és Jericho podcast-jaival együtt hamar a kedvencem lett. 🙂

    Kedvelés

Vélemény?

