3 comments on “Daniel Bryan visszatérhet a ringbe?!

  1. …s ahogy hallom és látom a közönség is vevő az egyik leghitelesebb heel-re… Mikor bejön kapja a reakciót ( ahogy hallom nem bú és nem örülés,de kapja),a DB jellegzetes rúgásait meg igencsak szeretik. Nagyon ott van mostanában,sajnálom,hogy nem lehet főöv közelében ( ahogy itt írtátok,valami sérülékenysége miatt talán….pedig azért igencsak letett már pár dolgot itt ( 99% HoF lesz valamikor). Ritka kevés pankinak van annyiféle címe itt,mint neki.

    Kedvelés

  2. Amikor Miz kiejtette Cenat, én is biztosra vettem a vegyes meccset.

    Viszont belegondolva, nekem ez nagyon kevésnek tűnik mind Cena, mind Miz részéről egy WM-re. Egy SD vagy Raw main event sörmeccsnek elmegy, de erre elpazarolni két kiemelkedő arcot a rosterből szerintem tévedés.

    Ha Cenának nem akarnak főszerepet, akkor tolják be valami fiatal ellen, hogy pusholja – eredménytől függetlenül – a karrierjét.

    Miznek ott a Bryan-es feud, de ha az orvosi okokból nem megy, és idő sem lenne egy másik feudra, akkor tolják be triple threatbe az IC vonalba, bőven megérdemelné. Az in-ringje engem untat, de évek óta szórakoztató gimmick, és fel is pusholták annyira az elmúlt évben, hogy az egyik leghitelesebb sunyi heel az egész rosterben.

    Fentiekkel ellentétben ez a vegyes bohóckodás olyan szinten nem érdekel, hogy jó eséllyel pörgetném a WM-en, pedig ott minden meccset megnézek szinte kivétel nélkül.

    Kedvelés

  3. WrestleMania kilőve, szerintem ez a mai SD-vel biztosan elmondható, hogy Miz vs Cena lesz a két lány bevonásával. Szerintem ha most ennyi előzmény nem kapott engedélyt nem tudom mi változna ezután.

    Kedvelés

Vélemény?

