12 comments on “The Rock megpróbált kapcsolatba lépni CM Punk-kal a RAW-n

  1. Randal véleményét osztom. Mondjuk úgy teljes, hogy igaziból “szüksége” egyiknek sincs a másikra, de kölcsönösen hasznosak néha egymásnak.

    Annyi csak a különbség, hogy Vince-nek szerintem hasznosabb szerintem Rock, mint fordítva. Rocknak ez már csak egy a sok megjelenési lehetőség közül, de a WWE-nek kevés hozzá hasonlóan népszerű és legendás arca van. Főleg olyan, aki annyira aktív és ismert lenne, mint ő.

    Szerintem nem azért van pár megjelenése egy évben, mert az öreg Vince nem kapkodna utána bármikor, hanem annyira sok pénzt kér, hogy a WWE csak a fontosabb alkalmakra tartogatja.

    Persze csak találgatok, de nem véletlenül enged meg magának bármit, ez is mutatja, hogy semmilyen szinten nincs rászorulva már a WWE-re.

    Kedvelés

  2. Én már dörzsölöm a tenyeremet, hogy Punk sikertelen UFC kitérőjét, hogyan építik majd bele egy sztoriba mondjuk Owens vagy Joe ellen. Ugyan ezt csak álmodom, de azért jó lenne ha visszajönne… 😀

    Kedvelés

  3. Umm, csak felületesen hallgattam meg a videokat (több is van), de én úgy értettem, hogy filmjelenetet forgattak, és annak a része volt, hogy CM Punk nevét skandálják. Persze nem figyeltem megfelelően az egészre, de nekem egésze núgy tűnt…

    Kedvelés

    • A 2014-es AJ vs Paige RAW after WM meccset forgatták, a Paige-ről készült filmhez. Nem volt a része, de AJ karaktere és személye miatt természetes, hogy ment a chant.

      Kedvelés

  4. elmondom miben különb
    Abban hogy a wwe nek van szüksége rockyra és nem fordítva.
    Nyilván jól megfizetik ezért a néhány percért de nem hiszem hogy különösebben rá lenne utalva a wwe re.

    Kedvelés

        • Attól függetlenül jönne, ha hívnák. Nyilván a szerződése sem szól több alkalomra, mert megvannak nélküle. Én bírom Rocky-t, de azzal amit ő csinál már nem lehet felemelni egy show-t. A WM32-es cucc is inkább volt kínos, mint szórakoztató. A Wyatt face-off mentette meg.

          Kedvelés

          • Szerintem nem
            Legalábbis nem értek veled egyet teljesen
            Szerintem sem eleveníti fel a showt ezzel az évi 2 max 3 fellépéssel de ezt a wwe másképp látja
            Szerintem hívják is csak ő nem jön mert ez neki nem party
            A filmekért nyilván többet kap mint egy wwe s fellépésért nincs ő erre rászorulva

            Kedvelés

          • Dehogy jönne. Hollywood egyik elsőszámú és legjobban foglalkoztatott filmsztárja jelenleg, semmi ideje nincs a WWE-re. Most Californiában voltak, tehát gondolom be tudott ugrani, meg rendesen csengettek neki. A WM-ekre beugrik, mert azért mégiscsak ő minden idők egyik legismertebb pankrátora, de meccseket azért nem vállal már, mert nem pankrációs, hanem csak testépítő edzést végez, és nemcsak nem bírná, hanem valszeg még le is sérülne egy mérkőzés közben.

            A nagyközönségből sokan már azt sem tudják, hogy miket csinált ő a WWE-ben, de ismert arc, húzónév, azért be kell tenni mindig.

            Én amúgy Hogant sejtem, hogy hamarosan visszatér, mert egyrészt sok pletyka van róla (a lánya is ezt mondta), hogy tárgyal a WWE-vel, ráadásul már a Hogan-es táblákat sem szedik már le az élő műsorokban (régebben elvették a bejáratnál).

            Kedvelés

  5. Ezt sosem értettem, hogyan figyelmezteti Vince? 😀 Mármint gondolom nem futott be a ringbe szólni, hogy hagyja abba.:D thx előre is a válaszokat!

    Kedvelés

    • Fülesen keresztül. A ring körüli személyek nagy részének van, csak úgy, mint a bírónak. Így kommunikálnak ha valami nem a terv szerint zajlik, vagy változtatni kell.

      Kedvelés

Vélemény?

