Finn Bálor a visszatérés küszöbén, már csak az orvosi engedély szükséges

finn-4

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, Finn Bálor a PPV közeledtével átesik egy orvosi vizsgálaton, amin eldől, hogy az első Universal bajnok visszatérhet-e a vasárnap esti Royal Rumble-ön.

A vizsgálat egyáltalán nem meglepő, ilyen esetekben ez bevett szokás, hogy a visszatérés küszöbén álló szupersztárokat alávetik a szóban forgó procedúrának. Így volt ez múlt év tavaszán Seth Rollins-al is, de akkor az Architect nem kapott zöld utat a Mánián való részvételhez.

Bálor jó eséllyel szerencsésebb lesz, visszatérése esetén pedig a Rumble meccs egyik legnagyobb favoritjává lép elő.

Reklámok

Finn Bálor a visszatérés küszöbén, már csak az orvosi engedély szükséges” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Engem kicsit megleptek az eddigi visszafogott vélemények itt Balorról, de örülök is nekik. Nagyjából mindennel egyetértek, azt leszámítva, hogy szerintem a démonos gimmick-je kifejezetten jó.

    Sajnos túl nagy pusht kap, túl gyorsan. A sokat szidott Reigns is lehúzott minimum egy évet, mielőtt szólóban bármit kezdtek vele, bár TT övet tény, hogy korábban kapott. Bálor meg egyből cím, sőt jó eséllyel kétszeres bajnok is lesz.

    Szerintem az in-ringje jó, de nem kiemelkedő, sok meccsét kb különböző drop kick-ekkel hozza le, a ringből kiugrása mondjuk látványos. Mikrofonnal konkrétan nulla, az egyik leggyengébb a jelenlegi mezőnyben.

    Nem tudom hosszabb távon mit akarnak vele, változatosságnak akár még jó is lehet, hogy bajnok, de szerintem amit eddig mutatott, az hosszútávon unalmas lesz. Mondjuk nyilván nem az én ízlésem számít, mivel nekem már Lesnar is az agyamra megy a suplexes alibizéssel, amire konkrét brandet húznak fel lassan.

    Kedvelés

  2. Tehetséges pankrátor,de h ő a démon?lol
    Kane a démon,ennyi.Amúgy meg az nxt egy dolog,ez megy egy másik amit wwe-nek hívnak.Itt is ugyan úgy 0 rol kéne kezdenie és felépítenie önmagát és harcolni küzdeni mint aj,aki megérdemelte h bajnok legyen,na de bálor..a 2.meccsén..az 1.meg lenyomta a verhetetlen kentaurt lol
    Tiszta ciki.Az “új” nxt-s busszal érkezett seth rogen aki lenyomta ko-t,de nem kezdtek vele semmit..ott van corbin aki Memorial rr-t nyert,vele se kezdtek semmit..Kár értük.Bezzeg bálorka..2 x es bajnok lesz még tavasz előtt..
    Nagy karriert nem jósolok neki mert megútálják hamar mint kentaurt,bár p tud a lóember meg nem,de mindkettőt túltolják..

    Kedvelés

  3. Tisztelem Bálort mert elért egy-két dolgot. Követtem a munkásságát az NXT-ben is de valahogy engem sem fogott meg a karaktere már ott sem.. :/
    Nekem az in-ringje nem jön be, nem utálom őt meg nem is xar amit csinál de nem annyira jó, hogy egyből övmecset – övet és erre még RR-t is nyerjen… i mean.. come on..
    Ott van AJ Styles, a WWE előtt tudtam, hogy ki ő, de meccsét soha nem néztem. Úgy voltam vele, hogy ” Áhh ő is csak egy felkapott pali” ÉS NEM! Lassan 1 éve debutált de már az első feudnál, az első mérkőzésénél az értezem, hogy ” Basszus de kár, hogy nem követtem ezt az embert az elejétől” mondanom sem kell jó pár meccsét visszanéztem már, mert annyira jó…
    Nah ezt nem érzem Bálornál, szerintem ezért nem érdemli MÉG meg a Rumblet. Jah meg a mik. skill..

    Kedvelés

  4. Hát nem tudom, engem nem fogott meg ez a Bálor..
    A bevonulása nem hogy félelmetes démonkirályi, de egyenesen nevetséges az a kúszás-mászás, amit ott előad az elég gáz.. Az inringje sem volt meggyőző az övmeccsen..
    Remélem, hogy jobb lesz, amikor majd visszatér, mert ez eddig puding volt..
    Az NXT-ben nem láttam, most majd azért követem, hogy mit tud.

    Kedvelés

  5. Hát ha nem is nyer neki mindenképp lesz egy lehetősége egy címmérkőzésre, mivel a címet nem vesztette el.

    Kedvelés

  6. Szerintem azon kevesek közé tartozok akik nem bírják Bálort. Mint sportembert, pankrátort elismerem, de szerintem unalmas a karaktere és ahhoz hogy érdekesebb legyen, kell a demon is. Ez már rég nem jó. Nem szeretnék vitát generálni de a fő bajom vele a push amit kapott egyből a legelején. Ha nem sérül le, annyira utálná mindenki mint pl. Reigns-t hiszen folyamatosan övközelben lenne és valószínűleg ez is fog történni amint visszatér. Sajnos így működik a wwe. Cesaro legalább olyan tehetséges és kétszer annyira erős mint Bálor, még sem kap kb. semmit, ellentétben Bálorral

    Kedvelés

  7. Jó lenne, ha visszatérne. Az NXT-s teljesítménye nagyon magas volt – szerintem – persze remélem, hogy teljesen gyógyultan tér vissza (és nem sérülten, mint CM Punk anno) így jobban menetelhet majd.
    Kíváncsi leszek, hogy lesz-e rá forgatókönyv, hogy ha visszatér a ppv-re, lévén legalább 5 különböző forgatókönyv van már így is, amelyek átívelnek az éven, ez lehet, hogy tovább bonyolítja a szálakat… (vagy ahogy a vévée kreativok szokták, elkurjantják…)

    Kedvelés

Vélemény?

