5 comments on “Jó döntés volt a bajnokváltás a Rumble előtt?

  1. Egyetértek veled, szerintem sem lenne jó ötlet, csak tippeltem, hogy mi történhet.

    Bálornak szerintem már az NXT push is sok volt, a main rosteren a cimszerzés végképp. Most még szeretik, mert a démon karaktere érdekes, de ez így könnyen Reigns 2-t csinálhatnak belőle. Megjegyzem mikrofonnal talán még Roman-nél is gyengébb, és engem a címmeccsén az inring-je sem nyűgözött le. Nagyon jól összerakott gimmick, ami a közönségnek is jól eladható, de túl sok és túl gyors neki a push.

    Kedvelés

    • Ez így van!
      Egyébként valahogy engem sem akar megfogni Bálor karaktere, démon ide-oda, amire ez a gyors push rá is tett egy jó nagy lapáttal.
      De talán idővel változik a véleményem 🙂

      Kedvelés

  2. Az a baj, hogy így Roman szinte biztos, hogy nyer.
    Mondjuk ha a WWE tényleg Reigns érdekeit nézné akkor ezt nem lépik meg, ha megint övvel megy a WM-re ugyanaz lesz a végeredmény mint tavaly…

    Kedvelés

  3. Egyetértek, eléggé nehezen látható, hogy kivel mit akarnak kezdeni. A kiszámíthatatlanság még pozitívum is lenne, ha tudatos tervezés eredményezné. Sajnos viszont jó eséllyel inkább a kapkodás, erőlködés miatt dobálnak mindenkit ide-oda, valós koncepció nélkül, csak jövő héten emelkedjen a nézettség.

    Szerintem is reálisabb most már egy Roman címszerzés (bár továbbra is rossz döntés), és ez szerintem elindíthatná a KO vs Y2J feudot. Pl KO nem tudja elviselni, hogy már csak Chris-en van öv, esetleg őt hibáztatja majd, hogy nem segített neki a ketrecből, stb. Nem érzem azt, hogy messzebb került volna kettejük feudja, sőt inkább közeledett. Talán azért is, mert KO kb addig van main event közelben, amíg rajta van az öv, amint bukja, vele is nagy kérdés, hogy mit kezdenek. Rövid távon a Y2J elleni feud lenne a megoldás, plusz jó pénz is lenne benne.

    Ami szerintem messzebb került, az Chris Rumble győzelme, így már szinte minimális (hacsak Roman addig nem veszi vissza az övet). Szerintem 75% esély van kb, hogy Bálor jön a Rumble-be, és ha jön, kb ugyanennyi, hogy meg is nyeri. Utóbbira csak azért nem 100%, mert igaziból nincs szüksége rá, mivel soha nem vesztette el az övet, bármikor betolhatják main eventbe (akár még WM-re is, mondjuk Triple Threat-be).

    Kedvelés

    • Bálornak nem kéne a Rumble win.. Gondolj bele, 2 meccset tolt eddig a RAW-on abból mind a kettő történelmi, ehhez még egy Rumble.. hát nem is tudom….
      Merész döntés lenne!

      Kedvelés

Vélemény?

