3 comments on “Nyomást érez a WWE? – Túl akarják szárnyalni a Wrestle Kingdom 11 főmeccsét

  1. Egyáltalán nem gondolom úgy, hogy ne láttam volna ennél jobb meccset idén a WWE-ben. Minimum egyenrangút biztos. Tétben és tudásban is. Pedig a függetlenek könnyebb helyzetben is vannak, ott sokkal több mozdulatból válogathatnak. Ezen a meccsen láttam kb. 3 egyedi megmozdulást, az is mind Omegáé volt. Okada gyerek befejezője meg egy halom kaki. Egynek elment, jó meccs volt, de szerintem holnapra el is felejtem, hogy miért is lenne kimagasló meccs.

    Kedvelés

    • Öszintén csodállak, hogy te már Idén láttál a WWE-ben ezzel egyenrangú meccset. Ez igen! Szerintem te 10 év múlva már azt is elfelejted, hogy mi az a pankráció.

      Kedvelés

Vélemény?

