5 comments on “WWE Tribute To The Troops 2016. – Az igazi hősökért

  1. aaa a a a a SHIELD, asszem fanerekcióm volt, mekkora szegmens kirázott a hideg, de jó volna őket újra együtt, DEAN mi a f*szt keresel a kékeknél, mmint jobban szeretem a SD-t de a SHIELD, örültem ennek nagyon :DDDD

    Kedvelés

    • Pontosan ugyan így vagyok ezzel én is! Amikor megláttam azt hittem átfutok a közfalon!
      Én titokban reménykedem, hogy pl Wrestlemanian lesz egy Shane vs Dean, és ez a viszály abban merül ki hogy Shane átküldő őt a Raw-ra… és akkor lehetne SHIELD! (álom édes álom :D)

      Kedvelés

Vélemény?

