3 comments on “Ellentét Shane McMahon és Triple H között? – négy éves sztori került nyilvánosságra

  1. Mondjuk, ha Dunn utálja Triple H-et, akkor Hunter nagyon nagy arc lehet, és biztosan nagyon jó fej. Dunn egy p#cs.

    Kedvelés

  2. Tisztelt szerkesztőség! Nem a cikkhet tartozik, de nyílván nektek is feltűnt, hogy van itt egy Mr. Igazság nevű kommentelő, aki már-már betegesen próbálja sértegetni és szerinte kioktatni azokat, akiktől eltér az ő magánvéleménye. Az elmúlt néhány órában végeztem rajta egy “orvosi vizsgálatot” és az alábbiak jöttek le:
    -Nem tarta tiszteletben mások véleményét.
    -Megpróbálja a saját akaratát ráerőltetni a többiekre.
    -aki nem ért vele egyet, azt letrollozza.
    -Közben ő maga a troll.
    -Beteges módon mindent megtesz annak érdekében, hogy övé legyen az utolsó szó.
    -Minden kommentjébe belecsempész egy kis rosszindulatot és/vagy beszólást.
    -Nem tudja elviselni, hogy nem mindenkinek ugyanaz a kedvence, mint neki.
    -Még a kákán is csomót keres
    -99% (vagy inkább 1000), hogy erre a magánvéleményembe is megpróbál majd belekötni kulturálatlan és sértőnek szánt megjegyzésekkel.

    Az rendben van, hogy van itt 1-2 érdekes stílusban kommentelő felhasználó (talán én is), de ők nem trollkodnak, hanem csak véleményt alkotnak! Tudom, hogy le kellett volna szarnom, amit írt, de a teszt érdekében muszáj voltam reagálni. Ha olvassátok ezt a hozzászólást, nyugodjatok meg, mert bizros, hogy nem csak én vélekedek így erről a szánni való személyről, úgyhogy kérlek titeket, hogy tegyetek valamit!

    Kedvelés

    • Én is végeztem rajtad egy “Orvosi Vizsgálatot” és az alábbiak jöttek le.
      – Ön betegesen rajong értem.
      – Minden kommentem alá oda TROLLKODIK
      – Ön egy hatalmas TROLL
      – Fáj önnek, hogy van egy olyan ember, mint én aki kiáll, és harcol az olyan TROLL emberekkel, mint maga.
      – Ön súlyos mentális problémákkal küzd.
      – Ön nem tudja elviselni, ha egy normális jószívű ember, kedvel egy pankrátort, ezért oda trollkodik másokhoz, és alpári módon oda szól nekik.
      Szóval megállapíthatom, hogy ön egy megkeseredett ember, aki az interneten próbál figyelmet szerezni.Felhívom a tisztelt Adminok figyelmét, hogy cselekedjenek, és együtt űzzük el a trollokat innen.Köszönöm szépen!

      Kedvelés

Vélemény?

