5 comments on “WWE TLC 2016: Várakozások, amik könnyen megvalósulhatnak

  1. Szerintem Becky karakterét pont az gyengítené, nem is kicsit, ha kikapna. Az elmúlt hetelben minden egyes alkalommal Bliss kerekedett felül. Ha most is ez lesz, az azt jelent, hogy Becky Lynch karaktere teljesen alárendelt lesz, és nehéz lenne ismét szintre hozni. Face-ként biztosan nem is lehetne. Ha kikap, akkor hamarosan jön számára a heel turn.

    Kedvelés

  2. Remélem Alexa viszi az övet. Becky hamar unalmassá vált és Alexa jobb karakter is sokkal. Ortonnékkal nem tudom mi lesz,de Randy már mehetne főövért mert ez már tényleg unalmas.. Cena nekem mind1 mit csinál,de egy korai nyugdíj jó lenne már.. 😀

    Kedvelés

  3. Szerintem:
    – Becky címet véd
    – Wyatt és Orton elhozza szerintem a címet, korai lenne még Randy lépése, de meglátjuk
    – Cena: passz, annyira nem hoz lázba, de a visszatérése, hogy megmentse Kallistot, reális opció
    – James: beavatkozik, de nem ezen fog múlni és Ambrose tisztán kikap
    – Undertaker: nekem továbbra sem lenne logikus Stylest hibáztatnia, Dean szerintem sokkal jobban veszélyeztette az SD győzelmét, és a kezdeti balhéjukban is közösen voltak benne Styles-szal.

    Kedvelés

  4. Wyatt vs orton feud kritikán aluli,legyen vége minnél hamarabb..tiszavurág bajnokok lesznek.Nem sok kémia van köztük..
    Ortonnak aj vel kéne már mióta feudolnia de helyetette békapifa meg vergődik ott.

    Kedvelés

Vélemény?

