6 comments on “Harmadszor is Banks – a trónfosztás részletei

  1. Emmát reklámozzák már vagy 2+ hónapja,hogy mindjárt debütál… ??? Közben meg ott van velük legtöbbször ( pl német túra is) Már a reklámspotokból megunom,mire teret kap😀

    Kedvelés

  2. Sasha a Kedvencem és Mindenki tudja hogy nemvaló neki a FACE szerep jóként olyan mint Régen Kelly egy Törékeny Kislány Charlotte meg Hell-ként nemjó Mert így Még Flairt is Megutálták egy Páran (WM32 ) tehát szerintem mindenkinek Jó volna ha Sasha végre Hell-lenne
    viszont akkor Charlotte-nak nemlesz normális ellenfele vagy NIA JAX Hell-Hell ellen vagy Charlotte Barátnője MS Piggy fog ellene fordúlni namindegy Kíváncsi leszek MILESZ BELŐLE
    lehet a Végén azis hogy Debut-ál addíg még valaki az NXT-vől és akkor burolhat minden na mindegy JÓ LESZ REMÉLEM😀

    Kedvelés

  3. Nekem sem Charlotte, sem Bayley nem az esetem, de nagyon kíváncsi leszek arra a felvételre, ahol Charlotte megcsinálja Bayley-t. Biztos, hogy PG13-ban a WWE vetíti, vagy inkább egy korhatáros csatorna?

    Kedvelés

    • Régebben szerettem olvasni kommentjeidet, de aztán az utóbbi időben elrontottad magadról a kialakult képedet nálam😉 Amit keresel az másik oldal…

      Kedvelés

      • Én írtam a cikkbe egy elég két értelmű mondatot (ami ettől nem azt akarta jelenti), arra reagált ezzel az úriember. Aki ezt követően olvasta a cikket ezt nem láthatta, hiszen átírtam a további félreértések, és humoros megjegyzések elkerülése végett.🙂

        Kedvelés

Vélemény?

