Kevin Owens: A rib*ncommá tenném Brock Lesnar-t

kevin-owens-22

Az utóbbi hetekben, hónapokban nem egyszer lehetett hallani egy esetleges Kevin Owens kontra Brock Lesnar WWE Universal bajnoki címmérkőzés lehetőségéről, ami a 2017-es Royal Rumble PPV-n lenne hivatott létrejönni. Nem csoda tehát, hogy azóta számtalan interjúban szegezik neki a kérdést Owens-nek, hogy miként vélekedik erről a párosításról, hogyan élne túl egy kirándulást Suplex City-ben. A regnáló bajnok legutóbb hétfő reggel, a Daily Record-nál tett megjelenését követően fejtegette a témakört.

“A legérdekesebb része ennek a dolognak köztem és Brock Lesnar között az, hogy az emberek azt hiszik, nincs esélyem, és Én imádom bebizonyítani az embereknek, hogy tévedtek. Tehát nem csak túlélném Suplex Cityt, hanem Én vinném el őt oda. Lesnar a rib*ncainak hívja az ellenfeleit, de szerintem Én tenném Őt a rib*ncommá!”

Magabiztosan állt tehát a meccshez Owens, de vajon létre is jöhet a párosítás? Amennyiben Brock Lesnar legyőzi Bill Goldberg-et a Survivor Series főmérkőzésén, jó eséllyel első számú kihívói státuszba kerülhet a Royal Rumble-re a bajnoki címért.

Reklámok

Vélemény?

