8 comments on “Részletek a drámai véget ért Női címmérkőzésről

  1. különben én a Sasha- Bailey viszályt várom már nagyon 😀 és szerintem lassan Bliss elfogja venni a Smacdown Övet Becky-től legalábbis én szerintem.
    de eggyértelmű hogy Sasha Hell-ként sokkal jobb mind Face-ként Charlotte meg SZERINTEM nemjó Heel-nek de ezek persze csak az én véleményeim .

    Kedvelés

  2. A SmackDown-nál ki a fönök? Úgy értem a Survivor Series-en Charlotte lesz a Raw-é és a SmackDown-é ki? Nikki?

    Kedvelés

  3. Nem feltétlen! Jelenleg mondjuk úgy hogy a smackdown diva roostere gazdagabb mint a raw-é viszont a raw-é meg sokkal erősebb. Viszont ez sem lesz végig így mert most itt van Nia Jax, jön Emma is+ hamarosan debütál Asuka is és ezek mellett elfog törpülni a smackdown-é.

    Kedvelés

  4. Na a Smackdown vs Raw dívameccsre kiváncsi leszek hisz Charlotte kijelentette hogy ő mindenkinél jobb csakhogy ott van Becky Linch aki már rég dívabajnok lett volna ha nincs Rick Flair és Natalya is és mellesleg ott van Nikki bella is aki majd revansot vehet a dívacímmecs elvesztése miatt ,de biztos vagyok benne hogy a Smackdown női divíziója jobb mint a Rawé.

    Kedvelés

Vélemény?

