4 comments on “A nézők szerint Miz és Ziggler szolgáltatta a PPV legjobb meccsét

  1. Talán a legjobb IC meccs, amit valaha láttam. Én nem követem annyira a WWE híreket, így nem is voltam tisztában azzal h Ziggler távozik-e vagy sem, de ha lelépett volna, simán érhető hiszen semmit nem kezdenek vele már mióta.
    Ezt az övet megérdemelte, Miznek hogy ezután mi következik, jó kérdés, de most először hallottam h skandálják a nevét. Volt régen egy hulladék face karaktere, de akkorsem emlékszem h szurkoltak volna neki. Mostani szerepében a legjobb, már-már ki is törhetne ebből a midcardból, volt már WM main eventes is, egyáltalán nem lenne rossz visszajuttatni őt arra a szintre.

    Kedvelés

  2. Magasan a legjobb volt! Hiába Randy a nagy kedvenc,ott egyedül Harper volt a jó húzás kb semmi más.. A többi meccs se volt nagy cucc, pl amikor Cena és Ambrose befogta Styles-t olyat is láthattunk már régebben. De Miz és Ziggler vitte a show-t ,sőt megmentették kb..😀

    Kedvelés

Vélemény?

