10 comments on “Flair reagált Styles szavaira

  1. Nem hiszem, hogy személyesen Ric Flair tweetelte, és ez inkább karakter dolog. A való életben Flair-t nem zavarja, ha beállítják a rekordját, sőt talán szeretné is, mint más sportokban kortársai. Ők már nem dönthetnek meg rekordokat, szeretnék ha valaki megtenné helyettük. Attól az ő helye megmarad a wrestling történelemben. Az más kérdés, hogy én sem szeretném, ha Cena lenne ez a személy.

    Kedvelés

    • Ezzel csak az a gond, hogy Cena áll ehhez a legközelebb. Ugye rajta kívül még ketten jöhetnek szóba: Triple H és Orton. Hunternek 2 öv kéne ehhez, Ortonnak viszont 3. A mostani helyzetben, szerintem egyik sem valószínű. HHH mostmár minden idejét az NXT-vel tölti, és ahogy láttam már nem akarja nagyon pusholni magát pankrátorként, inkább már a szervezés köti le az idejét. Orton meg közelében sincs, hogy pusht kapjon, eleve már nem akar annyi mérkőzést sem. Cena 1 övre van a rekord beállításától, nagyon valószínűtlen, hogy ne nyerjen még 1 övet a jövőben.

      Kedvelés

      • Valóban, viszont ezzel kibékül Flair is. Amerikában Cena hatalmas kultuszt épített fel, simán úgy gondolja a nép, hogy megérdemli, sőt azok is, akik belső emberek, “szakértők”. Lehet, hogy én vagyok a smark, de én személy szerint nem bírom Cena-t. Ha még most nem, de hamarosan megszerzi John azt az övet, megdönteni viszont nem hiszem, hogy ő fogja. Ehhez egy teljesen új embert fognak választani.
        Triple H nyomatva van pankrátorként, én legalábbis úgy érzem. Most nagyon húzzák az időt, hogy mikor is jön vissza, mikor támadja meg Rollins-t. Sok meccse nem lesz már, évi egy-két összecsapásra, feud-ra benéz, és ahogy mondtad, NXT keményen, építi az örökségét.

        Kedvelés

  2. jöhetnek az Offensek meg a savazás, de szerintem Flair overrate🙂 nem tudom, legalább 5-10 pankrátort ismerek aki nagyobb nála, (kevesebb övvel is) :)))

    Kedvelés

Vélemény?

