3 comments on “Sasha és Bayley csak mellékszereplők?

  1. Valszeg Sasha fogja megnyerni az övet, valszeg Dana Charlotte ellen fog fordulni és emiatt fog veszíteni és egy kisebb viszály lesz kettöjük közül. remélem nem Danara építkeznek me nemhogy rühellem e mellé meg semmi tehetsége sincs. A gond hogy jelenleg rawban hiány van és lehetséges hogy már most megfogják lépni a Sasha vs Bayley, ha nem akkor lehetséges hogy bedobják a legnagyobb tehetségtelent Nia Jaxet és Bayleyt egy pár hétre kivonja a forgalomból.
    Jelenleg a woman szekcióban nekemis a smackdown tetszik jelenleg, lehet csak azért mert valahogy nxt-ben ezt már láttam ami most a rawon van és a smackdown az kicsit új most nekem. Na meg Bliss is rátesz egy lapáttal amiért azt szeretem😀

    Kedvelik 1 személy

    • igen, Nia után kb Dana a legtehetségtelenebb szerintem is…. Nem kellene rá építeni egy gyors Sarolta feudon kívül semmit….

      Kedvelés

  2. Nos a női Utak viszályosak, ha két brand alapján nézem, az SD jobban tetszik, (Bliss miatt:$) de ott már viszont tisztán látható a történet, Alexa megszerzi az övet a FEUD végén, és a kihívója a Carmela vs Bella közül lesz, aki mint szerintem 100000% h Nikki, lesz, és abból is Nikki fog kijönni győztesen, vagyis én ezt látom a kékeknél, na most a vörösök: szerintem Danaba felesleges lesz energiát ölni, NŐI roman reigns, mit várnak? ugyan úgy fogja fogadni a közönség, csődként, viszont a Hugger meg a Boss WM meccsét még korai felvezetni, lesz csata piggy meg a nature girl között de szerintem nem övért…🙂

    Kedvelés

Vélemény?

