14 comments on “Seth Rollins, a sérülések melegágya?

  1. Kedves adminok!

    ROYAL többedjére szólít engem “farock”-nak vagy “farlock”-nak. Szeretném, ha ennek következménye lenne. Az nem járja egyszerűen, hogy egy troll elrontja mások beszélgetését, személyeskedik, és sértő becenevekkel illeti a másikat.

    Kérem, hogy távolitságok el az oldalról, és soha ne engedjétek vissza, mert elrontja mások szórakozását, vitáit, beszélgetéseit. Ha ezt a viselkedést a továbbiakban toleráljátok, akkor nem csak engem, mint állandó olvasótokat, de sok más fórumozót is elveszítetek, mert az embereknek egyszerűen nem lesz kedve ide írni, titeket olvasni. Én azért járok ide, mert itt vannak színvonalas, érdekes írások, frissen közlitek a videókat – az új elemző cikkeknek pedig külön örülök.

    Viszont, van egy igazi bunkó a fórumozók között (igen, most én személyeskedem, mert a viselkedése már nem elviselhető), aki megrontja a levegőt. Az ide írók 99% még, ha nem ért egyet egymással akkor is kulturáltan képes előadni a mondandóját.

    Kérem intézkedjetek!

    Kedvelés

    • szerintem a személyeskedéseiről kellene leszoknia, nekem semmi bajom vele,sőt… De viszont azt sem értem,miért kap mindenre 5ször annyi negatívot,mint pluszt. Főleg mikor – ahogy én veszem észre – normálisan ír,arra is kapja a minuszokat…. Mindkét oldalnak le kellene állnia – Sem tolni neki ész nélkül a minuszt, sem Royalnak személyeskedni, csak írjon úgy,ahogy “régebben” ( nem volt ennyi személyeskedés, habár nemrég óta írok,de egy jó ideje már itt vagyok ( még a domain váltás előttről jócskán) )

      Kedvelés

    • Kedves Warlock!

      Köszönjük szépen a véleménykifejtésed. A későbbiekben igyekszünk a többi olvasóra sértő és negatív hosszászólásokat szűrni az oldalról. Elnézésed kérem a kellemetlenségért.

      Kedvelés

  2. Sting mostanában volt JBL vendége és ott beszélgettek erről arról és JBL kicsit rákérdezett mik a tervei mire Sting annyit válaszolt röviden hogy egy dolog még hátra van az életében egy álom meccs, ha jól tudom nem műtötték meg a nyakát mert ha az operációt végrehajtották volna soha nem léphetett volna már ringbe de mint ahogy mondtam ez a műtét még hátra van🙂

    Kedvelés

  3. Dean hány tucatszor vállalta már be és vitelezték ki Seth-el tökéletesen? Ez ilyen. Kötelező jelleggel nem kell ott lennie minden meccsen, ha nem szeretné bevállalni mindenki, de hányszor csinálta meg Rollins minden további nélkül? Sting szomorú eset, Finn-es történet pedig tényleg ötven-ötven. Kár lenne a mozdulatért, igazán a jobban kinézők közt van mostanság, tökéletes befejező előtti mozdulat érzést kelt, na meg el is hiszed, hogy nem lehet kellemes. A valódi probléma inkább az, hogy ha ezt meglépik, akkor félő annyit tesznek mindössze, hogy törlik Seth repertoárjából ezt, és nem fognak újat adni hozzá, amit így újfent a rajongó szív meg,,,

    Kedvelés

    • Dean és Seth már az NXT óta együtt nyomják. Minden mozdulatukat ismerik egymásnak, Bálorral ez volt az első meccse.

      Én nem hibáztatom Sethet, de a mozdulat nagyon veszélyes, ez tény. Nem látja a célt rendesen, ezért is engedte el előbb Finnt, aki ha nem rakja ki a karját, akkor kitörik a nyaka. Nem kell feltétlenül kitörölni a mozdulatot, de lehetne korlátozni a ringre, vagy valamit csiszolni rajta. Erre vannak az edzők, és ugye a bíró is azért van ott valójában, hogy segítse a pankrátorokat, tehát lehetne, hogy a bíró legyen a “szeme” a pankrátornak ennél a mozdulatnál.

      Kedvelés

  4. Sziasztok! Új vagyok az oldalon olyan értelemben, hogy eddig nem írtam ide de már 2 éve követem a honlapot és úgy gondoltam mért ne írhatnék én is véleményt🙂

    Nem tartom hibásnak Seth-et sem Sting, sem pedig Finn sérülésében. Első kifejezetten kihangsúlyozta, hogy ő a hibás, sőt még másodjára is bevállalta annak reményében hátha most jobban sikerül. Utóbbi szerintem maga csinálta a bajt azzal, hogy hátranézett… most nem azért de Rollins már ezerszer végrehajtotta ezt a mozdulatot kb a roster minden tagján és hát még élnek😛
    Remélem azért nem veszik el tőle ezt is:/

    Kedvelés

  5. A Curb Stompot egy gyenge finisher volt.
    Nehéz volt kivitelezni,sokszor látszott hogy az ellenfél direkt marad négykézláb.
    Ezen könnyű lemásolni.
    Ha ezt két gyerek megcsinálja,akkor annak nagyon rossz vége lesz.
    Szerintem jó hogy megszabadultak tőle,egyedül ez a finisher nem tetszett Sethben,bár sokan visszasírják.
    Ami a pedigreet illeti.
    Én örültem hogy ezt kapta,az egyik kedvenc finisherem,csak hát már ritkán láthattuk,mivel hhh már nem full timer.
    Sokan mondják hogy ez a mozdulat nem illik Seth-hez,ami félig-meddig igaz is mert elején nagyon gyengén tolta és nem is olyan kigyúrt,mint the gam.
    De a végén egészen belejött,majdnem(ha nem) olyan jók,mint amiket hhh tol.
    Szerintem passzol hozzá.
    Ami ezt a turnbuckle powerbombot illeti..
    Nem értem hogy ezt miért nem tiltották még be.
    A mellett hogy nem egy veszélytelen mozdulat,szerintem egyáltalán nem illek Seth-hez..
    Ez már klasszik mozdulatnak számít nála,de szerintem egyáltalán nem hiteles,hogy az ő máreteivel embereket emelget/dobál.
    Persze ő sem kis darab,de az ilyeneket inkább a Ryback méretűek alkalmazzák hitelesen.
    De hát ők tudják.
    Mindenesetre Seht inkább highflyernek számít,mint közel harcosnak,tehát abszolút nem passzol hozzá.
    Ráadásul megelőzhették volna sting és finn sérülését.

    Kedvelés

    • “A curb stompnál sokszor látszik h direkt marad négykézláb az ellenfél” – ezen azóta is sírok. Tény, hogy direkt marad úgy, de pl egy jó öreg Otron féle punt kick esetében 2 hétig maradt ott az ember várva, hogy lerúgják a fejét és nem volt zavaró, mert érezted rajt hogy omg ez mekkorát kapott. Na én a Curb Stomp esetében is így voltam, szerintem hiteles befejezés, ha valakinek beletaposod a fejét a földbe. Mellesleg az “Amerikai História X” című film szerintem mindenkinek instant eszébe jutott róla.😀

      Kedvelés

      • Szerintem is jobban illett a Curb Stomp. A Pedigreet úgy tudom elképzelni, hogy maradt volna az a sztori, hogy Triple H a mentora kvázi, aki a fiatalkori énjét látja benne… de ez ugye elhalt Hunter jelenleg kizárólag az NXT-re és a Performance centerre koncentrál.

        Kedvelés

    • Nézzétek ez az én véleményem.
      Szerintem nem volt hiteles,ráadásul még veszélyes is.
      És igen sokszor látszott hogy az ellenfél direkt maradt négykézláb,főleg ha a “semmiből” húzza elő,akkor már nyilvánvaló volt.
      Ha addig-addig veri az ellenfelet míg végül négykézláb marad az már más tészta,hihetőbb,Orton puntjánál is ez volt,de igen néha itt is látszik hogy direkt marad úgy.
      Nehéz kivitelezni.

      Kedvelés

  6. Hát jobban meg tudtam volna érteni ha ezt tiltják be mint a Curb Stompot.. Bár a 2 legtöbbször együtt járt, mert hát a Turnbuckle Powerbombot nem mindig a pedigree követte.. (nagyobb PPV-ken néha még reménykedek is, hogy a t.. powerbomb után háta egy Curb Stomp jön “különleges alkalomra” hivatkozva😀 -kedvenc finisherem a mai napig, hiába nem láthatom-) De hát ez nem lehetséges, mivel mint kiderült nem is a nyaksérülések miatt tiltották be igazán, hanem inkább mert ” A gyerekek utánozhatják”… Hát besz@rok.. Kedves Vince papa kezdi néha elfelejteni, hogy ami a ringben zajlik, azt úgy hívják pankráció, nem pedig óvodásoknak rendezett gyereknapi műsor..

    Kedvelés

    • Sajnos ez manapság így van. A 12 év alattiak a WWE célközönsége. Cikk is volt róla, hogy Reigns finisherje az NXT-ben a Moment of Silence volt, ami látványosabb, de Vince találta ki a Speart, mert az veszélytelenebb, és Romanból közönségkedvencet akart már az elején csinálni. Annyi azért igaz, hogy a gyerekek a suliudvaron elkezdik utánozni a kedvenceik mozdulatait… Az viszont tényleg gáz, hogy ez határozza meg a pankrációt.

      Kedvelés

Vélemény?

