4 comments on “Big Show visszavonul

  1. Végre visszavonul.Ideje már.Mindig bírtam,de méltatlanul alázták,jobboltatták,mellőzték őt..Nem ezt érdemli.
    Igazi pusztító heel karakter volt mindig is.Sok jó meccset és feudot tolt.Face ként is voltak jó pillanatai.Az egyik kedvenc tt párisom volt a Jerishow.Remek páros vűlt,szórakoztatóak,jól összefolgoztak,stuvatták is egymást,jó bajnokok voltak.Jó lenne még 1x utoljára együtt harcolni látni őkeó,decasstem ez bukta..A team hell no őket juttatta eszembe.
    Az utolso meccse a wm en lesz,méltósággal vonulhat vissza,devígy kosár legenda nem hiszem h veszteni jön majd ide..Reméljük h mégis.A kép alapján bomba formában van show.Minden jót kívánok neki.Hiányozni fog innen.

    Kedvelés

  2. Újabb ikon fog távozni. Féltem ettől,mert én bírtam mindig is. Face és Heelnek egyaránt megfelelt. Szerintem ott baszták el kicsit a karrierjét,mikor Reigns ellen elverették állandóan, valamint mikor a The Authority-hez csatlakozott.. nagyon legyengítették ott. De ettől eltekintve, elég badazz karakter volt mindig is. Maga az erő képviselője akárcsak Henry. Kár mindkettőjükért (ahogy Kane-ért is) .

    Kedvelés

  3. végül is szép eredményei vannak,ha úgy vesszük…
    de 21 év alatt elég csekély…
    de talán jobb is ha visszavonul,az utóbbi években komolytalan szerepeket kapott,nem volt középpontban,és sanszos hogy nem is lesz…
    már nem építenek rá storyt
    a heel turn után azt hittem hogy kap valamit talán utoljára,de hát abból sem lett semmi..
    én nagyon szerettem showt
    örültem mikor 2012-ben oly sok idő után végre ismét kapott egy igazi,hiteles main eventer státuszt,még ha nem is tartott sokáig..
    köszönjük big show,remélem hogy egy hozzád méltó,emlékezetes befejezést fogsz kapni,nem pedig csak úgy eltűnni..

    Kedvelés

Vélemény?

