15 comments on “Kiket és miért nem soroltak be semelyik brandbe

  1. Úgy tudom Kidd karrierjének végleg vége, nem pankrációzhat már, és örükhet hogy ezzel meg úszta mert le is bénúlhatót volna. De lehet én tudom rosszul!!

    Kedvelés

    • Az orvosok valóban nem támogatják a visszatérésben, de Kidd szeretné. Hiába, ez szenvedély. Én se látom valószínűnek, hogy kötelek közé léphet. De láttunk már csodát.

      Kedvelés

  2. ha az Ő tehetségét és karakterét elpazarolják így akkor meg is érdemlik hogy elmenjen a f.zba (szerk.). Azért mert akkora mint egy hegy meg vélhetően tol némi segéd anyagot még ő sem hülye, hogy a semmire meg a megalázásra b.ssza (szerk.) el az idején meg a karrierjét.

    Kedvelés

          • Már nem az olvasókkal foglalkoznak, hanem a nézettség az első nekik, a Royalos “interjúban”olvashatsz erről. Pont olyanok lettek, mint a WWE. Olyanokat futtatnak, akiket nem kéne. Pluszba van egy olyan admin, aki ahelyett, hogy egyes vitákat megoldana, inkább beszáll ő is sokadiknak. Bocs, de ez az igazság. Sajnálnám, ha ez így maradna, mert régebben még nem voltak ilyen szerkesztők. Az jól van, hogy legyünk közvetlenek, de ne ennyire. Ja és ez a cenzúra dolog. Eddig egy véleményt se láttam szerkesztők által kicenzúrázva, de most ez is itt van. Érdekes módon ROYALLAL és még pár emberrel nem teszik ezt, kivételeznek velük, ahogy a WWE Roman Reingssel. Eljött tehát a PG era ennek az oldalnak is………..

            Kedvelés

        • @What?! nem kell aggódnod, az oldal nem szűnik meg és nem is lesz PG. Én másképp képzeltem el az oldal szerkesztését, mint a társaim. De számomra fontos az oldal fejlődése, ezért tegnap este a többi adminnak bejelentettem a kilépésem. Ez az utolsó hozzászólásom. Jöhetnek a szokásos dislike-ok, amiket már az objektív kommentjeimhez is kaptam. Akik olvastak és tetszett nekik amit csináltam, ahogy az elmúlt években az NXT-t vittem, azoknak köszönöm. Sziasztok.

          Kedvelés

          • a sok dislike valószínűleg a ROYAL-os cikk miatt volt
            nem is nézik hogy mit írsz csak megy a katt,de emiatt kár kilépni
            még hogy megszűnik az oldal…hülyeség
            csak itt lehet magyarul elolvasni az összefoglalókat a legjobb oldal
            majd biztos egy cikk miatt szűnik meg..omg

            Kedvelés

  3. Én úgy tudtam, hogy Tyson Kidd karrierjének már biztosan vége. Mégis van esély rá, hogy esetleg felépülhet?

    Rybacket sajnálom, a mikrofonnal nem túl jó, de a karaktere jó volt, és pankrátornak is tehetséges. Elég sok mozdulata volt, próbált újítani is, de nem jutott messzire. Punkot nem győzhette le, Cena ellen is buknia kellett, amit utána heelként műveltek vele Curtis-szel, az meg már igazi megalázás volt. Utána visszajött faceként, kapott egy kis rivaldafényt a Survivor Series előtt, csak hogy a meccsen és utána se csináljon már semmit. Megértem, hogy elege lett.

    Kedvelés

  4. harperke remélem minnél hamarabb visszatér és az sd be kerül a család többi tagja mellé.
    el patronka már megbánta rég h visszatért ide.A luchába egy egész jó karaktere volt,jó meccseket tolt,jól is állt neki az a világ,de a pénz a legnagyobb úr ugye…
    Itt bajnok lett majd beállt a csicska nemzetbe…azóta sincs sehol.Neki nem itt van a helye.

    Kedvelés

    • Nem úgy néz ki, hogy lenne ilyen megállapodás. Kb. két hónapja volt, hogy egyszerűen hazaküldték. Azóta semmi. Egy korábbi blogbejegyzésében azt írta Ryback, nem bánja, ha nem hosszabbít vele a WWE.

      Kedvelés

Vélemény?

