Mindenki nyugodjon meg, Paige és Alberto még mindig együtt vannak

Paige-Dating-Alberto-Del-rio1-600x250Az utóbbi időben szárnyra kaptak a pletykák, hogy talán Paige és Alberto del Rio szakítottak. Az angol lány viszont megnyugtatta rajongóit a Twitter oldalán:

“Sosem voltam ilyen boldog, mint az elmúlt napokban. Egészségesnek, elégedettnek, magabiztosnak érzem magam és elhiszem, hogy sok mindenre képes vagyok. Rávettem magam, hogy visszamenjek az edzőterembe, mert lássuk be az utóbbi időben kicsit elhanyagoltam magam. Jobban szeretnék hajtani, hogy elérjem jövőbeli álmaimat, céljaimat. És a jelenlegieket is. Mindent ennek a férfinak köszönhetek. Ha nem karol fel és nem mondja, hogy minden rendben lesz nem is tudom most hol lennék. A világ minden boldogságát érdemli. A legjobb barátom. A szerelmem. Mindig szükségem lesz rád. Köszönök mindent, amit értem teszel. Közzéteszem Instagramon, ha helyrejön a hülye alkalmazás…”

Mondjuk nekem még mindig nincs semmi ötletem, mit szól az egészhez Alberto felesége. 😀

Reklámok

Vélemény?

