WWE RAW 2016. július 18. – Címmérkőzés a PPV előtt

193_RAW_07182016hmm_1367--4a23ba147a2059d947a14136604a61d2

A RAW 2016. július 18-án Providence városából, Rhode Island államból jelentkezik, ahol egy címmérkőzést tekinthetünk meg az adás főeseményén. Seth Rollins kérései eddig csak süket fülekre találtak, azonban az előző RAW eseményén létrehozták ezt az összecsapást. El fogja dönti a küzdelem, hogy melyik Szupersztár várhatja az egy nap múlva következő Draft-ot, valamint a vasárnapi PPV-t címvédőként. Tovább olvasom…

Reklámok

WWE RAW 2016. július 18. – Címmérkőzés a PPV előtt” bejegyzéshez ozzászólás

        • 90% Bayley mindent elért már az NXT-ben ideje hogy csatlakozzon a társaihoz és meglegyen a főrosteren a “nagy 4” , főleg hogy Carmellat és Alexa Bliss-t kezdtél el most pusholni , hisz tehetségesek és Asukanak kell ellenfél , amúgy olvastam pár kommentben hogy Bayley megy Asuka ellen a kövi TakeOveren, én erről nem hallottam…mikor volt erről szó ? ha volt..? na szóval ha nem akarják bejelenteni Sasha társát akkor tuti egy meglepetés lesz méghozzá egy NXT-s főleg ha ma 6 új embert hoznak fel (Bálor, Bayley, American Alpha) ugye az Alpha elveszítette a TT öveket szóval ebből is lehet következtetni arra hogy itt számolnak velük, a másik két embert nem tudom ki lesz de szerintem nő mind a kettő mert ahogy elnézem most 10 női pankrátor van és a Draft után a RAW-on és az SD-n is 5-5 lesz szóval rájuk fér…ha meg így lesz akkor Billie Kay lesz az egyik (aki debutált már SD-n Dana ellen nem is olyan rég) a másik szerintem meg a barátosnéje Peyton Royce lehet…de majd éjjel kiderül,

          Esetleg valaki nézi élőben? mert akkor felnézek chatre:)

          Kedvelés

          • Előre fel szoktak venni pár NXT-adást és a múlt héten felvett adások egyikében voltak bejelentve a Takeover-ös meccsek, az egyik – kis spoiler lehet – az Asuka vs Bayley, persze ettől még feljöhet a kiscsaj, mert pl. KO is tavaly még NXT bajnokként érkezett… Finn szerintem biztos jön fel, az American Alpha szintúgy na meg én Hideo-t tenném még fel, mert szegény több mint egy éves sérülésből felépülve jött vissza és már játszott is pár live event-en, viszont ahogy néztem, Takeover-re nem kapott meccset, szóval logikus lenne 😀 Ja és nők közül elvileg még Nia Jax jön fel, ha minden igaz

            Kedvelés

          • Csak Nia-t nee:SSS, köszi az infót 🙂 nem szoktam nagyon spoilert nézni, Hideora nem gondoltam tényleg ő is benne lehet a pakliban.

            Kedvelés

          • Hát pedig sajnos Nia nagyon is benne van a pakliban… egyébként én se bírom xD Amúgy ha tudsz egy jól működő live stream-et, én lehet maradok nézni 🙂

            Kedvelés

          • Chaten elküldöm mert itt nagyon küzködik az elküldéssel ha linket akarok küldeni :S

            Kedvelés

      • Természetesen nem változtatták meg a döntést. Az ugyanis Stephanie döntése volt, ahogy a döntetlen pedig Shane döntése. Jelenleg tehát vitatott, hogy ki is a legitim bajnok. Valószínűleg a mai drafton Shane Ambrose-t fogja választani, Steph pedig Rollinst. Ezzel mindketten világbajnokok lesznek a saját showjuk vezetője szerint, így na, vajon mi lesz? Behoznak még egy vb övet a Smackdown részére. Meglepő, nem? Rollins lesz a WWE bajnok, Ambrose pedig a WHC. Na, most a Battlegroundon valszeg a WHC öv nem lesz terítéken. Vagy addig létre sem hozzák, mert Reignst kigolyózzák valahogy, és Rollins meg Ambrose megint döntetlent fog nyomni.

        Kedvelés

Vélemény?

