Ma öt éve, hogy elhangzott minden idők egyik legnagyobb port kavart promója!

880bed6ee4f3989f41a80a686539fcde25a42f87_hqMár öt éve. Napra pontosan öt éve, hogy CM Punk a Monday Night RAW-n egy hatalmas Pipe Bomb-ot dobott nem csak a WWE-re, hanem az egész wrestling közegre. Ezek voltak azok a percek, amik mindörökre nyomot hagynak a biznisz életében. “Én nem utállak téged, John. Még csak azt sem mondhatom, hogy nem kedvellek, mert ez sem igaz. Sokkal jobban kedvellek téged, mint a kollégáim többségét. Egyetlenegy dologban vagy jobb nálam – abban, ahogy Vince McMahon seggét nyalod! Pontosan olyan jól csinálod, mint annak idején Hulk Hogan! Azt nem tudom, hogy Dwayne (The Rock) szintjére eljutottál-e már, mert ő aztán igazán jó seggnyaló! Én vagyok a legjobb PANKRÁTOR ezen a bolygón! Az első naptól kezdve én voltam a legjobb, de engem azóta gyűlölnek és becsmérelnek ennél a cégnél, amióta csak betettem ide a lábam, mert Paul Heyman volt az, aki meglátott bennem valamit, amit senki más nem akart elismerni! Így van, én Paul Heyman sráca vagyok! És tudjátok, ki volt még hozzám hasonló? Brock Lesnar! És ő is lelépett, mint ahogy én is le fogok lépni, de köztem és Brock között az a különbség, hogy én a WWE világbajnoki címét is magammal viszem! De bizonyíthatok én akárhányszor, az arcom nem kerül fel a bögrékre, a tévéújságokra… alig promótálnak engem, nem szerepelhetek filmekben, nem engem küldenek a USA Network többi trágyalé színvonalú műsorába szerepelni..Nem engem küldenek a Conan O’Brian és a Jimmy Fallon showba, pedig így kellene történnie! És most tisztázzunk még valamit! Ti, akik épp engem ünnepeltek, ugyanúgy hozzájárultatok a távozásomhoz, mint bárki más! Mert ti iszogattok azokból a bögrékből, ti veszitek meg azokat a tévéújságokat, amelyeken nincs rajta az arcom, de ha hajnali ötkor találkoztok velem valamelyik reptéren, rögtön siettek a pofámba nyomni és aláíratni őket, hogy aztán elárverezzétek az eBayen, mert ahhoz már túlságosan is lusták vagytok, hogy rendes munkahely után nézzetek! Július 17-én a WWE világbajnoki címével együtt távozom majd. És ki tudja? Talán elmegyek megvédeni azt a New Japan Pro Wrestlingben. Vagy visszamegyek a Ring of Honorba! Helló, Colt Cabana, hogy ityeg? Tudjátok, miért nem az? Mert hajlongó, agy nélküli bólogatójánosokkal veszi körül magát, mint John Laurinaitis, akik készségesen a fülébe duruzsolják, amit hallani akar! És bár szeretném azt hinni, hogy a WWE sorsa jobbra fordul majd, ha Vince McMahon egyszer feldobja a bakancsát… erre nincs semmi esély, mert az ostoba lánya fogja örökölni tőle a szervezetet, meg az a drágálatos veje! Hadd meséljek el egy személyes történetet Vince McMahonről…”  Punk mikrofonja ezen a ponton elnémult, így már nem sosem tudjuk meg, hogy mit is akart valójában mondani a Chairmen-nel kapcsolatban.

Forrás:

http://nyersero.wwe.hu/node/2148

Reklámok

Ma öt éve, hogy elhangzott minden idők egyik legnagyobb port kavart promója!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Sose kedveltem.Az uralkodása a végére egy nagy vicc volt.ryback simán verte..még se lett bajnok..az akkori lord tensai is verte őt..Kane jól elverte őt az egyik legszánalmasabb urnás sztori miatt…Az volt az a pont amikor azt mondtam,elég!
    Ettől már nincs lejjebb…de úgy tűnik van..
    Majd Taker is jól elpicsázta..az egykori segítői a loncsos kutyák is elverták..voltak azé szép pillanatok itt he he

    A mártírkodása pffff igaz ami igaz,a wwe egy kegyetlen pénzéhes szörnyeteg,aki mindenkin átgázol és mindenkit kihasznál,de punknak is jó volt,amikor kitömték a zsebeit pénzel..
    A kettőség benne van mert tolt jó meccseket,de azok is főleg ANNO voltak,még fiatal szajkó korában,Taker vs batista meg ő meg stb..
    A Jerichos feudja tetszett amúgy mikor az állat Chriss leöntötte piával 😀 stb szép emlékek..de ahogy írtam sose kedveltem őt,és ez a nagy mártirkodás,távozás,még ha jogosan is..emelt fővel kellett volna mennie,nem így..úgy is visszatér,mert van az a pénz.
    Az ufc-s pályafutása pedig L O L

    Kedvelés

    • Azért megjegyzem,hiányzik a mostani hig felhozatalból,mert volt egyénisége,olyan amilyen,de neki legalább volt,a mostaniaknak meg…
      júdást egyértelműen punk pótléknak alkalmazták..
      punknak 1 érdeme azért van,ő segített brekekét bejuttatni a wwe be,szal ezért már megérte.
      Kiváncsian várom a 2055 ös ufc meccsét lol

      Kedvelés

    • Nem hittem volna, hogy egyszer ezt is leírom, de most tökéletesen egyet értek minden szavaddal. Punk a való életben is ugyanilyen szerintem és tényleg lesz az a pénz, amiért ő szépen visszaballag, csak apadjon az a bankszámla, amit eddig összedobott neki a WWE. Az UFC-ben nem hiszem, hogy nagy karrierje lesz. Ott nincsenek megrendezve a meccsek, az ő alkata meg koránt sem illik az UFC-hez. Kétszer- háromszor elverik, aztán elkullog onnan.

      Kedvelés

  2. “Colt Cabana, hogy ityeg? Tudjátok, miért nem az? Mert hajlongó, agy nélküli bólogatójánosokkal veszi körül magát, mint John Laurinaitis”

    Itt kimaradt 1-2 sor, asszem hogy Vince Mcmahon egy milliomos, akinek egy milliárdosnak kéne lennie.. de tudjátok miért nem az?

    Kedvelés

  3. De mint mindenki tudja ez is a show része volt, előre megírt szöveggel, az egész viszály meg volt írva és nagyon is jól sikerült, csak azért tudni kell ezeket.

    Kedvelés

Vélemény?

