A Szikla újabb érdekes kijelentése!

under-armour-the-rock-gym_hs5fr7Újra és újra a figyelem középpontjába kerül mostanában Dwayne Johnson. Mindenki kedvenc sziklája nemrég azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy elnöki reményeket szövöget a jövőre nézve.. Most egy újabb érdekes nyilatkozatot tett, aminek lényege 12 évvel ezelőttig nyúlik vissza. Arra az időszakra, amikor befejezte teljes körű munkáját a WWE-vel, s úgy döntötte ideje távozni. ” Abban az időben megvalósítottam mindent, amit meg akartam valósítani a WWE-ben. A filmes karrierem bukdácsolt kissé, mit tegyek? “ – tette fel a kérdést magának Dwayne. ” Viszonylag fiatal voltam, azt hiszem 34 éves. Gondoltam, hát esetleg UFC. Talán tennem kellene valamit. ” – kacérkodott a harccal Johnson, majd rögtön tovább is szőtte a gondolatmenetet. ” Fejben úgy éreztem, hogy ez egy két éves folyamat számomra egyáltalán az Octagonig eljutni, nemhogy a UFC-be. Nem voltam benne biztos, hogy mit tegyek, az ötlet végül zátonyra futott, én pedig maradtam a filmezésnél. ”  

Érdekes eljátszani a gondolattal, hogy mi lett volna ha? Én azonban azt gondolom nem hozott rossz döntést Rocky, amikor a filmipar mellett tette le a végleges voksot, hiszen azóta számos nagyszerű filmet láthattunk a főszereplésével.

Reklámok

Vélemény?

