Lilian Garcia cáfolja az elbocsátásáról szóló pletykákat!

Az elmúlt időszakban jó pár szupersztártól, valamint dívától vált meg a WWE. A napokban a szervezet egyik felkonferálójával, Lilian Garcia-val kapcsolatban is felröppentek a híresztelések, melyek szerint Ő is kegyvesztetté vált. Azt, hogy mi az igazság maga Garcia kisasszony árulta el saját Facebook portálján.

lilian-garcia

„ Képzeljétek el a meglepődöttségemet, mikor felkeltem, és Twitteren a top trendek között voltam! Várjunk – mondtam magamban – ez azt írva, hogy „Lilian Garcia ki lett rúgva a WWE-től”? Ekkor tudtam, hogy tisztáznom kell az egész történetet.  Mint ahogyan tudhatjátok, nem voltam TV adásokon az elmúlt hetekben, ezzel kihagyva a Payback-et és két RAW-ot. Említettem Twitteren, hogy ez azért volt, mert az egyik családtagom beteg. Nos, ez a családtag az édesapám. Húgyhólyagrákban valamint többszörös vérrákban szenved, és a kemoterápia miatt nagyon beteg volt az elmúlt két hétben. Ezeken felül még műtétet is végre kellett hajtani a veséin. Azt mondani, hogy nehéz volt a számára az enyhe kifejezés. Ő egy nyugalmazott Alezredes az Amerikai Hadseregnél, veterán a Koreai- és Vietnámi Háborúkban, tehát harcos lelke van. Nagyon inspirál az, ahogyan kezel ezt a betegséget és továbbra is harcol minden erejével. Megengedte nekem, hogy megosszam ezt a történetet, mivel azt reméli, hogy a „kalandja” másokat is inspirál, akik rákkal küzdenek. Szerencsére már sokkal jobban van, és már készülődik a jövőheti új kezelésre. Az egész családom egy érzelmi hullámvasutat élt át, és nagyon értékeljük az összes időt, amit vele tölthetünk. Hiszek az imádkozás erejében, és arra kérek mindenkit, hogy imádkozzon érte és az anyukámért is. 62 éve házasok és már elég erős a kötelék közöttük.  Meg szeretném köszönni mindenkinek, a sok-sok üzenetért amit Twitteren és Facebookon kaptam a kirúgásom kapcsán. Ez megmutatja nekem, hogy igenis számítok nektek, és ez most sokkal jobban jött, mint bármikor máskor. Ezek mellet köszöntet mondanék a WWE-nek a támogatásukért és szeretetükért ezekben a nehéz időkben. Foglalkoztak velem és időt is adtak, hogy az édesapám újra erőssé váljon. Nagyon büszke vagyok, hogy egy olyan cégnek dolgozhatok, ami ennyire törődik velem. Hétfőn visszatérek a RAW-on és nem is lehetnék boldogabb, hiszen hiányoztam nektek! Köszönöm, és szeretlek titeket! 

Puszi, Lilian. ”

Minden más híreszteléssel ellentétben tehát, Lilian Garcia továbbra is a WWE alkalmazottja.

Reklámok

Vélemény?

