4 comments on “WWE Battleground 2014. – Eredmények

  1. Lehet, hogy egy kicsit rossz helyre írom, de azért mégis leírom a tippeimet. Ez csak az én véleményem, szóval nem szeretnék senkit sem megsérteni.

    Naomi vs Cameron. Igazából ez a mérkőzés nem nagyon érdekel Mostanában nagyon sok tagteam ment tönkre a wwe-ben, s ez csak egy amolyan légből felkapott megoldás volt. Naominak kell nyernie, de Cameron lesz a győztes, hiszen ő a face.

    Interkontinentális battleroyal: Szerintem Cesaro a legesélyesebb. Ha az öveket egyesítik, akkor én nem vagyok hajlandó többé raw és smackdown adást, csak PPV-t.

    Seth Rollins vs Dean Ambrose. Ha a táskáért menne a mérkőzés, akkor egy kicsit érdekesebb lenne. Így egy kicsit hiányos. Mindenesetre remélem, hogy Seth Rollins nyer, ezzel erősítve a heel karakterét.

    Bray Wyatt vs Chris Jericho. Szerintem Bray egy újabb győzelmet fog bezsbelni, egy nagy név ellen. Ugyanis Jerichonak már csak a neve nagy, a karakterei nem. Viszont ez a feud még folytatódik, szóval számítok meglepetésre is. Annyira nem érdekel, hogy ki nyer, csak diszkalifikáció ne legyen.

    Aj Lee vs Pagie. Még egy leszbikus csókra is számíthatnék, ha nem PG éra lenne:D. Biztos vagyok benne, hogy Aj nyer, ez nem kérdés.

    Jack Swagger vs Rusev. Egy kicsit nagy jelenőséget tulajdonítok a meccsnek. Rusev karaktere nem lesz sokáig hiteles, s a kimenetel csak egy valamitől függ: Swagger nyomatni szeretnék e, vagy nem. Hiszen nem hiába kapott turnt. Azért én szeretném, ha Rusev nyerte, ugyanis ezzel a vereséggel egy kicsit leépítenék. Ez lenen Swaggerrel is, bár szerintem őt már elég szépen leépítették.

    Erick Rowan és Luke Harper vs Usok. Szerintem ez a mérkőzés nem lesz valami nagy, bár ne legyen igazam. Ugyanis van egy különleges meccstípus, aminek örülök, de igazából háromszor fognak összecsapni, csak rövidített meccsekben. Jót is kihozhatnak belőle, de nem vagyok biztos benne.Bár nem szeretném az Uso testvéreket sokáig tagteam bajnoknak látni, mert egy kicsit unalmasak. A mikrofonnal sem bánnak jól. (Nem mintha Harper és Rowan igen, ugyanis ők nem nagyon beszélnek). Hiába látványosak a mozdulatok, ha a karakter nem nagyon erős.

    John Cena vs Roman Reigns vs Kane vs Randy Orton. Kane érdemelné meg a győzelmet, amiért olyan sok munkát belefektetett a WWE-ba. Ő egy igazi legenda már, szerintem sokkal jobban kéne őt megbecsülni. Remélem, hogy a pletykák nem igazak és a Summerslamen nem fog visszavonulni. Orton 2009-ben jó heel volt, most már kevésbé. Roman Reignset agyon pusholják, kíváncsi vagyok, hogy akkor mi lesz, ha visszafog, majd térni Daniel Bryan. John Cena fog nyerni, ugyanis nem csak egy hónapra adták neki oda, legalábbis szerintem. Én Kanenek drukkolok, s nem fogom megváltoztatni ezt.
    Igazából ennyi lenne. Köszönöm, hogyha végigolvastad.

    Kedvelés

Vélemény?

