4 comments on “WWE SmackDown 2014. február 14. – Egyre közelebb az EC-hez

  1. Jó volt viszonylag,az 1. Meccs nagyon tetszett.Az utcsó nem volt kiszámitható,de az EC az lesz…Az EC meccset tuti Cena nyeri és a WM-en Brock vs Batista vs Cena lesz,amit Batista nyer.

    Kedvelés

  2. Cesaro jó volt. Remélem a folytatás is ilyen lesz. Nekem már régóta a kedvencem,szerintem nem csak nekem.
    Kevés esély van hogy nyerjen az EC meccsen, de remélem azért lesz 1 -2 szava a meccs kimenetelébe,és lesznek jó pillanatai.

    Kedvelés

    • nekem is nagy kedvencem jó az in-ring-je meg a stílusa is a nagyon kemény és nagyon jó heel de + még ha zeb marad mellette meg oldódnak a mikrofon gondjai

      Kedvelés

  3. Szerintem pont ezért nyeri orton az ect mert most kikap.Mert a feudok 70%-át az nyeri aki nem dominálja a párharcot.

    Kedvelés

Vélemény?

